آذران پلاست رسا

ساخت وبلاگ

چند نظریه ی رنگ که هر کس باید بداند

طراحی دکوراسیون داخلی یک نوع سرگرمی ضروری است که به شما برای داشتن محیطی زیبا و چشم نواز کمک مینماید. یکی از اساسی ترین دانسته ها در این زمینه شناسایی رنگ ها و همچنین چگونگی ترکیب با یکدیگر میباشد. با دنبال کردن این مقاله شما با چندین مفهوم تئوری رنگ آشنا میشوید.

چگونه از چرخ رنگ استفاده کنید

چرخ رنگ احتمالا یکی از آن چیزهایی است که در دوران مدرسه آن را یاد گرفتند و به مرورزمان آن را از یاد نیز برده اید. با این حال یکی از آن انسته هایی که به شدت به آن برای طراحی دکوراسیون داخلی نیاز دارید همین چرخه رنگ میباشد. شما با نظاره کردن این سمپل میتوانید به راحتی رنگ های مکمل و متضاد را پیدا کنید و در دکوراسیون داخلی تان به کار گیرید.

تقسیم بندی رنگ

اگر بخواهیم رنگ ها را به سه گروه تقسیم بندی کنیم باید به سه گروه رنگ اصلی و فرعی و ثالث طبقه بندی نماییم. نوع قرار گیری رنگ ها در این گروه ها به صورت زیر درمیاید:

  1. رنگ های اصلی: قرمز، آبی و زرد. می توان از مخلوط کردن رنگ های دیگر ساخته نشد.
  2. رنگ های ثانویه: نارنجی، بنفش و سبز. می توان با مخلوط کردن رنگ های اصلی با هم ساخته شده است.
  3. رنگ های ثالث: شش سایه که می توان از ترکیب رنگ های اولیه و ثانویه ساخته شد.

ترکیب با رنگ های خنثی

هنگامی که یک رنگ پایه را انتخاب کرده اید، انتخاب باقی رنگ ها در یک خانواده آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن رنگ را با یک رنگ خنثی ترکیب کنید. در طراحی دکوراسیون داخلی، این به عنوان رنگ، سایه و تن شناخته میشود.

  • رنگ: عمل روشنایی رنگ با اضافه کردن رنگ سفید به آن.
  • سایه: عمل تاریک کردن رنگ با اضافه کردن رنگ سیاه.
  • تن: با اضافه کردن رنگ خاکستری.

درک دمای رنگ

حتما در مورد دمای رنگ مطالبی را شنیده و یا خوانده اید. قرمز، نارنجی و زرد اغلب به عنوان رنگ گرم توصیف می شود. آنها معمولا پر جنب و جوش هستند و به نظر میرسد احساس صمیمیت به فضا را به ارمغان بیاورند. در مقابل این چرخ رنگ ، رنگ های سرد وجود دارند که می توانند برای آرام کردن اتاق و احساس آرامش استفاده شوند.هنگام انتخاب درجه حرارت رنگ برای یک فضای، شما همچنین باید اندازه را در نظر بگیرید. با استفاده از یک رنگ گرم در یک اتاق کوچک میتوانید فضا را بسته تر نماید و عکس آن استفاده از رنگ های سرد در اتاق های بزرگ سردی خاصی به فضا میبخشد.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/231

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی خانه , دکوراسیون داخلی منزل , دکوراسیون منزل کوچک , دکوراسیون داخلی پذیرایی , دکوراسیون داخلی منزل کوچک , دکوراسیون داخلی ایرانی , دکوراسیون داخلی آشپزخانه , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , طراحی دکوراسیون داخلی ویلا , فنگ شویی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 178 تاريخ : دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت: 20:17

هماهنگی میان دیوارپوش و سقف کاذب در دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی دارای ترفندهایی است که در صورت عدم رعایت آن ، ممکن است به نتیجه ی دلخواه خود نرسید. یکی از ترفندهایی که در این مقاله میخواهیم به شما آموزش دهیم هماهنگی میان دیوارپوش و سقف کاذب میباشد. اگر هماهنگی میان این دو عنصر مهم دکوراسیون داخلی وجود نداشته باشد؛ زیبایی از محیط شما رخت برمیبندد. روش ها و متریال هایی که میتوانند این هماهنگی را ایجاد نمایند، در ادامه ی مطلب میتوانید مطالعه نمایید.

دیوارپوش طرح آجر با سقف کاذب طرح چوب

از زیباترین تلفیق های طبیعی، ترکیب آجر با چوب است. به طور مثال شما میتوانید از دیوارپوش طرح آجر و از سقف کاذب طرح چوب برای پوشش دیوار و سقف خود استفاده نمایید. نتیجه ی این انتخاب چیزی فراتر از ذهن شما خواهد شد. نمونه هایی از این دست ترکیب برای نمونه به نمایش گذاشته شده است.

ترکیب دیوارپوش طرح سنگ با سقف کاذب چوبی

همیشه ترکیب های طبیعی از زیباترین ترکیب ها میتواند باشد، به همین جهت شما میتوانید با ایده گرفتن از موادی که طبیعی و حتی طرح طبیعی دارند دکوراسیون داخلی بی نظیری را برای خود تهیه نمایید.

  • یکی از همین ترکیب ها ، ترکیب چوب با سنگ میباشد.
  • امروزه متریال های پی وی سی با طرح های طبیعی میتواند با هزینه ای بسیار پایین تر از محصول طبیعی ، این ترکیب را برای شما فراهم آورد.
  • به عنوان نمونه همانطور که در عکس نیز مشاهده مینمایید میتوانید از دیوارپوش PVC طرح سنگ با سقف کاذب پی وی سی طرح چوب استفاده نمایید.

دیوارپوش و سقف کاذب چوبی

همچنین شما میتوانید از یک متریال برای پوشش سقف و دیوار استفاده نمایید. این هماهنگی بر خلاف آنچه که تصور میشود میتواند زیبایی متفاوتی را به نمایش بگذارد. همانطور که در عکس نیز مشاهده مینمایید استفاده از دیوارپوش پی وی سی طرح چوب و همچنین سقف کاذب PVC طرح چوب میتواند علاوه بر زیبایی، گرمای بصری را نیز به دکوراسیون داخلی شما ببخشد.

تضاد رنگ میان سقف کاذب و دیوارپوش

گاهی با ایجاد تضاد میان دیوارپوش و سقف کاذب میتوانید زیبایی محیط تان را چندین برابر نمایید . البته برای ایجاد تضاد باید از یکسری قوانین نیز تبعیت نمایید .

  1. مثلا حتما باید یکی از این دو عنصر (یعنی دیوار و سقف) به رنگ خنثی باشد
  2. همچنین ترجیحا از یک رنگ بندی طبیعی برای ایجاد تضاد استفاده نمایید،
  3. این عمل باعث میشود تا از شلوغی بصری در محیط جلوگیری نماید و ملاحت را به محیط شما بیافزاید.

برای اینکه بتوانید از چنین متریال هایی برای دیوارپوش و سقف کاذب دکوراسیون داخلی خود استفاده نمایید و یا با یک طراح جهت گرفتن مشاوره به صورت رایگان بهره مند شوید کافی است تا با شماره 71731-021 تماس و یا به آدرس زیر مراجعه نمایید:

تهران - اتوبان رسالت - خیابان بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/322

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/98

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , دیوار پوش , انواع دیوارپوش , دیوارپوش پی وی سی , سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 206 تاريخ : دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت: 20:15

رنگبندی و کالیته رنگ دیوارپوش پی وی سی

دیوارپوش پی وی سی ، از متداول ترین نوع دیوارپوش در صنعت دکوراسیون داخلی است. دیوارپوش پی وی سی از نظر تیپ رنگبندی دارای طبقه بندی با قیمت های متفاوت است که شما میتوانید در ادامه تمامی رنگبندی به همراه لیست قیمت هر یک از کدهای رنگبندی را مشاهده نمایید. ادامه ی مطلب را از دست ندهید.

انواع دیوارپوش pvc

اگر بخواهیم به صورت دقیق دیوارپوش پی وی سی را با توجه به رنگبندی آن تعریف نماییم به صورت لیست پایین معرفی میشود:

  1. سفید ساده
  2. سفید براق
  3. هات استمپ (چاپی)
  4. روکشدار

تفاوت رنگبندی در دیوارپوش پی وی سی

اگر بخواهید در مورد ویژگی ها و تفاوت گروه های مختلف دیوارپوش pvc از نظر رنگبندی اطلاعات لازم را کسب نمایید به لیست ذیل مراجعه نمایید:

  • دیوارپوش سفید ساده و به عبارت دیگر دیوارپوش سفید مات ؛ بدین منظور است که هیچ طرح و رنگی بر روی این دیوارپوش وجود ندارد و رنگ آن به صورت سفید مات میباشد. این رنگ در دیوارپوش پی وی سی از ارزان قیمت ترین نوع آن میباشد.
  • دیوارپوش سفید براق؛ همانند دیوارپوش سفید ساده هیچ طرح و رنگی ندارد اما این پانل پی وی سی به صورت براق میباشد. رنج قیمت این دیوارپوش از سفید ساده کمی گران تر ولی از دیگر محصولات pvc ارزان تر میباشد و به نوعی در اواسط جدول قیمتی قرار میگیرد.
  • دیوارپوش هات استمپ و یا همان چاپی ؛ این پانل pvc دارای طرح و رنگ به صورت محدود است که طرح موجود بر روی آن در به صورت مستقیم بر روی پانل چاپ میشود. از نظر تیپ قیمتی و همچنین زیبایی از درجه متوسط برخوردار است و بیشتر به منظور سقف کاذب مورد استفاده قرار میگیرد.
  • دیوارپوش پی وی سی روکشدار؛ این نوع پانل دارای تنوع رنگ و طرح به نسبت بالایی برخوردار است که به صورت روکش بر روی پانل pvc قرار میگیرد. از نظر زیبایی دارای بالاترین درجه در بین گروه های دیگر دیوارپوش پی وی سی و همچنین بالاترین قیمت میباشد. دیوارپوش pvc روکشدار همان نوع دیوارپوشی است که طرح کاغذدیواری آن نیز موجود است . پانل پی وی سی روکشدار از نظر محبوبت نیز در صدر جدول در برابر دیگر تیپ ها قرار دارد.

لطفا جهت اطلاع از آخرین قیمت دیوارپوش pvc به لیست قیمت دیوارپوش مراجعه نمایید.

کالیته رنگبندی دیوارپوش pvc

رنگبندی پانل pvc روکشدار را میتوانید در زیر این متن مشاهده نمایید.

رنگبندی و طرح پانل پی وی سی :

با توجه به تعاریفی که در ابتدای این مطلب ذکر شد و همچنین مراجعه به لیست قیمت اکنون میتوانید با دید بازتری به انتخاب درست دیوارپوش دست زنید. لطفا برای سفارش و همچنین نصب دیوارپوش با شماره 71731-021 تماس حاصل نمایید.

همچنین شما میتوانید برای دیدن نمونه اجرایی دیوارپوش و سقف کاذب پی وی سی و همچنین کالیته رنگ آن به آدرس:

تهران - اتوبان رسالت - خیابان بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19 مراجعه نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , دیوار پوش , انواع دیوارپوش , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش ام دی اف , دکوراسیون داخلی , دیوارپوش چوبی , دیوارپوش پلی استایرن , دیوارپوش تو پر , قیمت دیوار پوش, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 183 تاريخ : دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت: 20:11

آموزش اندازه گیری پارکت و لمینت

اگر خواهان تعویض کفپوش های دکوراسیون داخلی تان هستید و میخواهید با کفپوش های چوبی همچون پارکت لمینت این تغییر را انجام دهید باید چندین مرحله را پشت سر بگذارید که یکی از مهمترین قسمت آن تعیین متراژ مورد نظر میباشد. همراه ما تا انتهای مطلب باشید تا چگونگی اندازه گیری برای کفپوش پارکت لمینت را یاد بگیرید.

مراحل نصب و اجرای پارکت لمینت

  1. در اولین قدم برای نصب لمینت باید لیست قیمت انواع پارکت و لمینت را بدست آورید؛ سپس براساس بودجه ی تعیین شده به انتخاب برند مورد نظرتان میپردازید.
  2. قدم دوم باید با توجه به دکوراسیون داخلی تان و سلیقه ی شخصی و همچنین نوع متراژ و میزان نور در محیط به انتخاب کد رنگ مناسب بپردازید.
  3. قدم سوم اندازه گیری محیط و سفارش کالا برای پارکت و لمینت و تمامی ابزارهای مورد استفاده به همراه فوم سایلنت میباشد.
  4. و در نهایت هماهنگ کردن با یک نصاب خوب برای پارکت و لمینت که میتوانید هم خودتان به شخصه به تهیه آن بپردازید و یا اینکه با شرکتی که برای خرید پارکت اقدام نمودید برای ارسال نصاب حرفه ای به همراه جنس هماهنگ کنید.

آموزش نحوه ی محاسبه پارکت لمینت

برای محاسبه ی لمینت و همچنین ابزار های آن باید چند مرحله را قدم به قدم طی نمایید این مراحل عبارتند از:

  • در ابتدای کار باید نقشه مکان مورد نظر را به صورت تلویحی بر روی کاغذ ترسیم نمایید.
  • سپس طول هر کدام از دیوارها را به صورت جداگانه با یک متر بدست آورید و سپس بر روی همان نقشه ای که از قبل تهیه شده بود متراژ هر کدام از دیوارها را یادداشت نمایید.
  • پس از آن به صورت فرضی به صورت منطقه هایی به شکل مستطیل و یا مربع در نقشه ی روی کاغذ تقسیم نمایید و در آخر مساحت هر یک از آن مناطق را محاسبه نمایید.
  • قدم آخر برای محاسبه ی پارکت و لمینت این است که تمامی مساحت ها را با هم جمع نمایید و سپس متراژ نهایی خود را بدست آورید و پس از آن اطلاع کسب کنید که هر بسته از لمینت ها چه متراژی را شامل میشود و سپس بر اساس آن تعداد بسته ی مورد نیاز خود را اعلام نمایید.
  • برای محاسبه ی قرنیز به همان میزان طول دیوارهایتان نیاز دارید که در واقع همان محیط کار میباشد و پس از آن از متراژ شاخه های قرنیز نیز اطلاع کسب نمایید و در نهایت تعداد شاخه ی مورد نیازتان را سفارش دهید.
  • برخی مناطق مثل در ورودی و یا بالکن و یا کمد دیواری و حتی لبه های پایین سرویس بهداشتی و ... ارتفاع لازم را برای نصب قرنیز ندارند؛ پس باید از ابزارهای دیگر همچون اسکوتی و میت استفاده نمایید. ارتفاع اسکوتی حدود 3 تا 4 سانتی متر و ارتفاع میت حدود 2 سانتی متر میباشد. برای سفارش جنس، این موارد را نیز محاسبه و بر اساس تعداد شاخه مورد نیاز سفارش خود را ثبت نمایید.
  • ابزار دیگری که باید حتما آن را محاسبه نمایید میانه میباشد. میانه درزهای بین اتاق ها و مناطق را پوشش میدهد. پس هر کجا که منطقه ای پایان میابد مثل در ورودی اتاق ها و یا آشپزخانه و ... نیاز به ابزار میانه خواهید داشت. کافی است تا متر طول این محیط ها نیز محاسبه و به صورت شاخه ای درخواست نمایید.
  • و در نهایت بر اساس همان مساحت میزان فوم سایلنت مورد نیاز در زیر لمینت را بدست آورید.

اگر محیط شما دارای پله است پس باید نبشی جهت لبه های پله نیز در نظر داشته باشید که این ابزار همچون همتاهای خود به صورت شاخه ای باید درخواست جنس شود.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پارکت و لمینت و همچنین اطلاع از قیمت های آن با شماره ی 021-71731 تماس حاصل نمایید.

برای مشاهده کالیته رنگ و نوع و جنس پارکت ها از نزدیک میتوانید به ادرس زیر مراجعه نمایید:

تهران – اتوبان رسالت – خیابان بنی هاشم – بن بست تبری – مجتمع ارغوان – طبقه دوم – واحد 19

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/143

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/102

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : کفپوش , انواع کفپوش , کفپوش چوبی , کفپوش لمینت , کفپوش پارکت , کفپوش پارکت و لمینت , پارکت , لمینت , پارکت و لمینت , پارکت و لمینت آرتا , قیمت پارکت و لمینت , قیمت پارکت و لمینت آرتا, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 204 تاريخ : دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت: 20:08

پارتیشن cnc

پارتیشن ، مهمترین رکن در دکوراسیون داخلی جهت جدا کردن فضا بدون دردسرهای روتین ساختمان سازی میباشد. به طور مثال شما فضایی در اختیار دارید که میخواهید یک اتاق به آن مکان اضافه نمایید و از طرف دیگر نمیخواهید از مصالحی همچون سیمان ؛ گچ ؛آجر و ... استفاده نمایید. زیرا این متریال ها علاوه بر اینکه مدت طولانی را میخواهد تا اجرا شود بلکه محیط را به شدت کثیف و به همریخته مینماید. در این مواقع پارتیشن ها به کمک افرادی که میخواهند یک اتاق جدید اضافه و حتی فضایشان را از یکدیگر جدا نمایند میشتابد. در ادامه شما را با نوع جدیدی از پارتیشن آشنا میکنیم که به تازگی وارد بازار دکوراسیون داخلی شده و با استقبال بی نظیری روبرو گردیده است. همراه ما باشید ...

متریال های مورد استفاده در پارتیشن

همانطور که مستحضر هستید پارتیشن ها با عنوان نام دیوارکاذب نیز شناخته میشود و علت این نامگذاری به این دلیل است که این دیوار هیچ باری را بر روی خود حمل نمینماید و صرفا برای جداسازی محیط مورد استفاده قرار میگیرد. مواد مختلفی برای ایجاد پارتیشن مورد استفاده قرار میگیرد که از جمله متریال های محبوب برای استفاده در پارتیشن عبارتند از:

  1. شیشه
  2. ام دی اف (mdf)
  3. پی وی سی (pvc)

دیوار جدا کننده طرحدار

معمولا چهره های این نوع پارتیشن و یا همان دیوار کاذب برای محیط هایی همچون منزل و یا مناطقی که زیبایی ظاهری از اهمیت بالایی برخوردار است مناسب نیست و این نوع دیوارکاذب برای محیط های اداری مورد پسند تر میباشد. امروزه به دلیل نیاز به چنین دیوارهای جداکننده زیبا ؛ پارتیشن جدیدی پا به عرصه ی دکوراسیون داخلی گذاشته است که پاسخگوی چنین نیازی میباشد. این محصول جدید با نام پارتیشن cnc توانسته با زیبایی منحصر به فردی فضا را تقسیم نماید.

مزایای دیوارجدا کننده cnc

  1. زیبایی این پارتیشن بی شک یکی از مهمترین مزیت آن محسوب میشود.
  2. قابلیت تولید با موادی همچون پی وی سی و ام دی اف را دارا میباشد که بسته به محیط اجرایی به انتخاب مناسب متریال باید دست زنید.
  3. دیوار جداکننده mdf چون دارای طرح چوب است میتوان زیبایی بیشتری را به محیط شما ببخشد .
  4. دیوار جداکننده pvc همچون ام دی اف دارای رنگبندی نیست اما برای محیط هایی همچون حمام و استخر بسیار مناسب میباشد.
  5. نصب بسیار آسان و سریع این نوع پارتیشن باعث محبوبیت این محصول در میان افراد شده است.
  6. با نصب این دیوارکاذب شما میتوانید در عین اینکه فضا را تقسیم بندی نمایید، محیط را کوچکتر نکرده و همچنان هر دو فضا به یکدیگر اشراف دارند.

دیوارکاذب cnc برای چه محیط هایی مناسب میباشد؟

این نوع دیوارکاذب برای تمامی محیط قابل استفاده میباشد. بالاخص دکوراسیون داخلی منزل که زیبایی در الویت میباشد. همچنین جهت جدا کردن فضا در

  • آرایشگاه ،
  • باشگاه ورزشی ،
  • کلینیک های زیبایی؛
  • استخر ؛
  • سرویس بهداشتی و حمام
  • و حتی محیط اداری بسیار کاربردی بوده و میتواند زیبایی را به محیط شما ببخشد.

هزینه ی نصب و جنس پارتیشن cnc

لطفا جهت اطلاع از قیمت جنس و اجرای دیوارجداکننده cnc با شماره 71731-021 تماس حاصل نمایید و یا به آدرس:

تهران - اتوبان رسالت - خیابان بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19 مراجعه نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/122

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/126

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : پارتیشن , پارتیشن اداری , پارتیشن طرحدار , پارتیشن cnc, پارتیشن mdf, پارتیشن pvc, قیمت پارتیشن , پارتیشن منزل , پارتیشن ام دی اف , پارتیشن پی وی سی , نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 182 تاريخ : دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت: 20:05

سقف کاذب CNC چیست؟

داشتن سقف کاذب زیبا با طراحی و نورپردازی منحصر به فرد ؛ خواسته ی هر شخصی برای دکوراسیون داخلی اش میباشد. در این میان مهمترین فاکتور انتخاب مصالح برای دکوراسیون داخلی که همان بودجه میباشد گاهی مانع بدست آوردن چنین خواسته ای میشود. ولی امروزه پیشرفت صنعت و استفاده از تکنولوژی در زمینه ی دکوراسیون داخلی به کمک افرادی که خواهان زیبایی در دکوراسیون داخلی با هزینه ی پایین هستند شتافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ادامه ی مطلب را از دست ندهید.

طراحی و اجرای سقف کاذب لوکس و کلاسیک

سی ان سی به معنای کنترل عددی کامپیوتری است . این تکنولوژِی امروزه در صنعت دکوراسیون داخلی استفاده میشود که با استقبال فراوانی نیز مواجه شده است. با استفاده از این دستگاه؛ برش های اسلیمی و متفاوتی را میتوانید در ورق های پی وی سی و ام دی اف بزنید و در نهایت یک ورق طرح دار زیبا را در اختیار خواهید داشت که به عنوان سقف کاذب و یا پارتیشن میتوانید در دکوراسیون داخلی تان استفاده نمایید.

نورپردازی سقف کاذب CNC

یکی از مزیت های بزرگ این نوع سقف کاذب قابلیت نورپردازی در زیر این تایل ها میباشد. این تایل های طرح دار در صورت لزوم میتواند بر روی خود طلق پلکسی را حمل کند که امکان تعیین رنگ برای این طلق ها نیز وجود دارد.

سقف کاذب سی ان سی از چه جنسی ساخته میشود؟

سقف کاذب سی ان سی را میتوان از متریال های مختلف تولید کرد و اما یکی از مهمترین و پرطرفدارترین متریال برای سقف CNC :

  1. پی وی سی (PVC)
  2. ام دی اف (MDF)

میباشد که اگر مناطقی مرطوب مثل استخر و سرویس بهداشتی و... مد نظرتان است باید از پی وی سی و اگر محیط های خشک و یا رسمی میخواهید از اینسقف کاذب طرح دار استفاده نمایید بی شک بهترین انتخاب ام دی اف میباشد.

  • انتخاب طرح میتواند گاهی با سلیقه ی مشتری نیز تولید شود.

لطفا جهت اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت سقف CNC با شماره 71731-021 تماس حاصل نمایید.

همچنین جهت بازدید از شوروم میتوانید به آدرس :

اتوبان رسالت – خیابان بنی هاشم – بن بست تبری – مجتمع ارغوان – طبقه دوم – واحد 19 مراجعه نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/320

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 199 تاريخ : دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت: 20:03

طرح و اجراهای متفاوت دیوارپوش pvc طرح سنگ

شاید همیشه فکر کنید که باید از دیوارپوش سنگ مصنوعی فقط در دیوارها و در نهایت سقف کاذب استفاده نمود ولی ما در اینجا هستیم تا کارکردهای متفاوت این ورق های فومیزه طرح سنگ را با شما در میان بگذاریم . شاید این کارکردهای متفاوت برای شما بسیار کاربردی بیاید و مورد پسند شما واقع گردد.

میزهایی با حال و هوای تاپکو

داشتن یک میز کار؛ کانتر و حتی کابین سرویس های بهداشتی زیبا و شیک جزء یکی از بهترین داشته های دکوراسیون داخلی محسوب میشود و گاهی برای داشتن آن باید هزینه ی بسیار بالایی پرداخت نمایید که ممکن است این مورد مهم شما را از داشتن آن منع نماید. دیوارپوش های پی وی سی طرح سنگ به تازگی به کمک افرادی که خواهان داشتن چنین میزهای زیبا با هزینه ی بسیار پایین تر از سنگ طبیعی هستند شتافته است.

  1. تنها کافی است تا اسکلت میز را با متریال دیگری ساخته
  2. و از ورق های پی وی سی سنگ مصنوعی به عنوان روکش استفاده نمایید.
  3. به این صورت شما صاحب یک میز لاکچری با هزینه ای کاملا اقتصادی خواهید شد.

دیوارپوش های طرح سنگ با قابلیت نور پردازی

نوع دیگری از این ورق های پی وی سی طرح سنگ وجود دارد که قابلیت رد کردن نور را از خود دارا میباشد.این نوع جدید و زیبای دیوارپوش سنگ مصنوعی میتواند قابلیت های زیادی برا زیباتر کردن محیط داشته باشد. نمونه هایی از این دست دیوارپوش را میتوانید در بالای این پاراگراف مشاهده نمایید.

و در آخر نمونه هایی از نصب و طراحی دیوارپوش پی وی سی طرح مرمر و دیگر سنگ های طبیعی را میتوانیم با هم مشاهده نمایید.

لطفا برای اطلاع بیشتر در زمینه ی دیوارپوش طرح سنگ با شرکت آذران پلاست تماس حاصل نمایید و یا به دفتر مرکزی به نشانی:

اتوبان رسالت - خیابان بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19 مراجعه نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/313

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , انواع دیوار پوش , قیمت دیوار پوش , , دیوارپوش آذران پلاستیک , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش pvc, , دیوارپوش یک تکه , دیوارپوش بدون درز , دیوارپوش طرح سنگ , دیوارپوش طرح مرمر , دیوارپوش طرح سنگ پی وی سی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 191 تاريخ : دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت: 20:00

طرح و قیمت ابزار پلی اورتان

در متن قبل در مورد ابزار پلی اورتان به صورت کامل توضیحاتی خدمتتون ارائه داده شد. در این متن میخواهیم باقیه طرح و ابزار پلی اورتان را برای شما به نمایش بگذاریم . جهت دیدن و انتخاب طرح مورد نظرتان و همچنین اطلاع از قیمت هر یک به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

خصوصیات ظاهری ابزار پیش ساخته پلی یورتان

در زیر این متن شما تمامی طرح های ابزار پیش ساخته را میتوانید به همراه ابعاد و قیمت های هر یک میتوانید مشاهده نمایید و به راحتی طرح مورد نظر را انتخاب و همچنین هزینه ی تقریبی پروژه ی خود را محاسبه نمایید و با توجه به بودجه ی خود متراژ و طرح خود را انتخاب نمایید.

برخی از طرح ها به همراه جزئیات ابعاد این ابزار پیش ساخته در این مقاله قابل مشاهده است. برای دیدن دیگر طرح های ابزار پیش ساخته بر روی لینک آبی کلیک نمایید.

لطفا برای اطلاعات بیشتر در مورد ابزار پلی یورتان و همچنین سفارش کالا با شرکت آذران پلاست تماس خاصل نمایید .

همچنین جهت بازدید و مراجعه حضوری میتوانید به آدرس : تهران - اتوبان رسالت - خیابان بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19

http://www.irandecorasion.com/fa/GalleryAlbum/154

http://www.irandecorasion.com/fa/newsview/1095

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : ابزار پلی اورتان , پلی اورتان , ابزار پیش ساخته پلی اورتان , ابزار پیش ساخته , ابزار پلی یورتان , ابزار پیش ساخته پلی یورتان , پلی یورتان , ابزار پیشساخته , ابزار گچی , ابزار گچی پیش ساخته , , نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 179 تاريخ : دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت: 19:57

ابزار پلی اورتان چیست؟

پلی اورتان یکی از متریال هایی است که روند کار را در زمینه ی طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی بسیار تسریع کرده است. این ابزار بسیار کاربردی بوده و امروزه تمامی طراحان برای اجرای گچ بری های دکوراسیون داخلی شان از ابزار پلی یورتان استفاده میکنند. طبیعتا ابزار پیش ساخته پلی اورتان دارای خصوصیات و مزیت هایی است که آگاهی داشتن از این موارد میتواند شما را در روند طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی تان میتواند یاری نماید.

خصوصیات کلی ابزار پیش ساخته پلی اورتان

همانطور که از اسم آن پیداست این ابزار پیش ساخته از جنس پلی اورتان بوده ؛ پلی اورتان دسته ای از مواد شیمیایی است که در صنعت بالاخص در لوله بسیار کاربرد دارد. اگر بخواهیم از مزیت های ابزار پلی اورتان سخن بگوییم به صورت لیست زیر میتوان ارائه نمود:

  1. در برابر رطوبت و حرارت مقاوم بوده
  2. نصب بسیار آسان و سریعی دارد
  3. بدلیل اینکه این ابزارها از قبل طراحی و تولید شده است پس استرسی در زمینه ی نتیجه ی کار نخواهید داشت.

موارد بالا از مزیت های ابزار پیش ساخته میباشد با این حال برخی نکات را نیز باید قبل از خریداری کردن این محصول در نظر داشته باشید، این موارد شامل :

  • این ابزار ها خام بوده و باید پس از نصب رنگ شود. پس برای استفاده حتما قبل از رنگ کردن محیط این ابزار را استفاده نمایید.
  • برای نصب این ابزار ها از چسب مخصوص بر روی سطح مورد نظر استفاده میشود.
  • جهت نصب این ابزار حتما از نصاب و متخصص این ابزارها استفاده نمایید.

لیست قیمت به همراه طرح های ابزار پلی یورتان

عکس های که در ادامه مشاهده میفرمایید تمامی خصوصیات به همراه لیست قیمت ابزار پلی اورتان را با خود به همراه دارد.

http://www.irandecorasion.com/fa/GalleryAlbum/154

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : ابزار پلی اورتان , پلی اورتان , ابزار پیش ساخته پلی اورتان , ابزار پیش ساخته , ابزار پلی یورتان , ابزار پیش ساخته پلی یورتان , پلی یورتان , ابزار پیشساخته , ابزار گچی , ابزار گچی پیش ساخته , , نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 169 تاريخ : دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت: 19:56

سقف کاذب پی وی سی CNC

نسل جدیدی از سقف کاذب طرح دار پی وی سی، سی ان سی میباشد که به تازگی تحولی در دکوراسیون داخلی ایجاد کرده است و مخاطبان خاص خود را نیز به سمت خود جذب کرده است.این سقف کاذب طرح دار پی وی سی تمامی ویژگی های مثبت پی وی سی را با خود به همراه دارد که در ادامه به توضیحات مفصلی درباره ی سقف کاذب CNC میپردازیم. ادامه ی این مطلب را از دست ندهید.

سقف کاذب CNC چیست؟

CNC مخفف کلمه ی (computer numerical control) به معنی ماشین یا همان دستگاه کنترل عددی میباشد. این دستگاه ها با دقت و ظرافت بالایی طرح های داده شده را بر روی محصول مورد نظر برش میدهد. در اینجا منظور از سقف کاذب سی ان سی این است که طرح های مورد نظر را بر روی ورق های فومیزه پی وی سی و یا ورق های ام دی اف برش داده و تایل های PVC و MDF را از حالت یکنواختی خارج کرده و زیبایی دلنشینی را به این صفحه های بی روح میبخشد.

مزایای سقف کاذب CNC پی وی سی

همانطور که از پسوند آن پیداست این نوع سقف کاذب از جنس پی وی سی بوده پس تمامی مزیت های PVC را دارا میباشد. صرفا جهت یادآوری به برخی از مزیت های بارز پی وی سی اشاره میکنیم. این مزیت ها عبارتند از:

  1. مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب ( بسیار مناسب برای مکانهایی همچون حمام و سرویس بهداشتی و استخر و ...)
  2. مقاومت بالا در برابر حرارت و دیر سوز در برابر آتش سوزی
  3. در برابر حشرات و موریانه و ... بسیار مقاوم بوده پس از نظر بهداشتی بسیار قابل اعتماد میباشد.
  4. زیبایی ظاهری این سقف کاذب طرح دار بسیار بالاتر از همتای ساده ی خود میباشد.
  5. قیمت آن در برابر کیفیت و همچنین زیبایی بسیار مقرون به صرفه میباشد.

مزایای سقف کاذب CNC ام دی اف

پسوند این سقف کاذب ام دی اف میباشد و باید طبیعتا تمامی خصوصیات MDF را با خود به همراه داشته باشد. خصوصیات سقف کاذب MDF سی ان سی عبارتند از:

  1. چون از جنس ام دی اف بوده از مقاومت بالایی برخوردار است.
  2. MDF از نظر زیبایی ظاهری از پی وی سی بالاتر بوده و دارای تنوع رنگ بیشتری میباشد.
  3. در برابر آتش و حرارت از مقاومت پایین تری در برابر پی وی سی برخوردار است.
  4. بدلیل چوبی بودن این نوع سقف کاذب بهتر است در مکان های مرطوب استفاده نگردد.
  5. از نظر هزینه بالاتر از PVC بوده و در نتیجه صرفه ی اقتصادی پی وی سی بهتر از MDF میباشد.

خصوصیات کلی سقف کاذب CNC

اگر بخواهیم در یک جمع بندی تمامی ویژگی های سقف کاذب سی ان سی را برشماریم به صورت لیست زیر در اختیار شما میتوانیم قرار دهیم.

  • ضخامت این ورق های فومیزه طرح دار که برای سقف کاذب استفاده میشود حدود 8 و 16 میلیمتر میباشد و بسته به میزان تایل باید ضخامت آن نیز بالاتر باشد تا به مرور زمان به اصطلاح شکم ندهد.
  • قابلیت انتخاب طرح توسط مشتری وجود دارد پس از نظر تنوع طرح هیچگونه محدودیتی نخواهید داشت.
  • همچنین به جهت زیبایی بیشتر میتوانید از طلق هایی هنگام نصب در زیر این تایل های طرح اسلیمی استفاده نمایید.

جهت آگاهی بیشتر در مورد این سقف کاذب زیبا و سفارش آن میتوانید با شرکت آذران پلاست رسا تماس حاصل نمایید و یا جهت خرید حضوری به آدرس

بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19 مراجعه نمایید.کارشناسان ما از ساعت 9 صبح تا ساعت 6 بعداز ظهر آماده ی پاسخگویی شما مشتریان عزیز هستند.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 197 تاريخ : دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت: 19:54

معرفی کامل لمینت

همانطور که در مقاله ی قبل اشاره شده بود کفپوش های چوبی مرسوم به نام پارکت لمینت هریک محصولی جداگانه با خصوصیات متفاوت میباشند که در عوام نامشان با یکدیگر ترکیب شده است. در مقاله ی قبلی به طور کامل در مورد کفپوش پارکت توضیحاتی ارائه داده شد. حال میخواهیم در مورد کفپوش لمینت یا همان کفپوش HDF توضیحاتی در مورد آن ارائه نماییم تا شما را در جهت انتخاب بهترین متریال برای کفپوش تان راهنمایی نماییم.

ویژگی های مثبت کفپوش لمینت در مقایسه با پارکت

  1. لمینت بدلیل اینکه از الیاف چوب تولید میشود نسبت به پارکت از حساسیت کمتری در مقابل آب و رطوبت دارد.
  2. لمینت برای نصب نیازی به چسب ندارد و هر تایل آن به صورت نر و مادگی در یکدیگر چفت میشوند و به همین دلیل آسیبی به کف اصلی وارد نمیکند و همچنین قابل جابجایی میباشد.
  3. لمینت از تنوع رنگ بالاتری به نسبت پارکت برخوردار است.
  4. اندازه های لمینت به صورت استاندارد و یک شکل میباشد.
  5. برای نصب لمینت به یک لایه فوم مخصوص در زیر کار احتیاج هست که در پارکت از آن استفاده نمیشود و مستقیما بر روی کف اصلی نصب میگردد، که همان فوم نقش بسزایی در عایق بندی آن ایفا میکند
  6. سرعت نصب لمینت بسیار بالاتر و راحت تر از نصب پارکت میباشد و پس از نصب از صیقل و پولیش زدن معاف میباشد.
  7. هزینه ی نگهداری لمینت بسیار پایین تر از پارکت میباشد.
  8. ضد حشره بوده و طول عمر بالایی نیز دارد.

نکاتی منفی کفپوش لمینت

  • اگر تایلی آسیب ببیند باید با تایلی دیگر جایگزین شود و قابلیت تعمیر شدن ندارد.
  • با اینکه رویه ی لمینت از جنس ضدآب بوده ولی بدین معنی نیست که به راحتی میتوانید از آب برای شستشوی آن استفاده کنید زیرا جنس زیرین آن از الیاف چوب میباشد؛ در نتیجه تا آنجایی که امکان دارد در مقابل آب و رطوبت از آن محافظت نمایید .
  • اگر دوستدار طبیعت میباشید باید این نکته را بدانید که لمینت به راحتی تجزیه نمیشود و روند طولانی برای بازگشت به طبیعت سپری میکند.
  • چون سطح لمینت بسیار صاف است از لغزندگی بیشتری به نسبت پارکت برخوردار میباشد.

جمع بندی نکات کلی کفپوش لمینت

اگر میخواهید کفپوش لمینت را برای دکوراسیون داخلی تان انتخاب نمایید باید از درجه بندی کیفیت آن نیز آگاهی داشته باشید ، درجه کیفی لمینت به صورت AC نشان داده میشود که از نمره ی یک تا پنج رتبه بندی میشود و طبیعتا هرچه این عدد بالاتر باشد کیفیت لمینت بالاتر خواهد بود.

طرح های لمینت به سه صورت قابل دسترسی است ، سطح صاف سیقلی ، روکش با برجستگی های متوسط ، و روکش با برجستگی و گره های زیاد که حالت چوب طبیعی را تداعی میکند.

ضخامت لمینت به صورت 8، 10 ، 12 میل در بازار موجود میباشد که به هر میزان ضخامت بالاتر باشد هزینه ی بالاتر میشود.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/143

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/102

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : کفپوش , انواع کفپوش , کفپوش چوبی , کفپوش لمینت , کفپوش پارکت , کفپوش پارکت و لمینت , پارکت , لمینت , پارکت و لمینت , پارکت و لمینت آرتا , قیمت پارکت و لمینت , قیمت پارکت و لمینت آرتا, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 175 تاريخ : سه شنبه 13 آذر 1397 ساعت: 14:53

معرفی کامل پارکت

پارکت لمینت یک نوع کفپوش چوبی است که برای دکوراسیون داخلی استفاده میشود. در واقع پارکت لمینت دو جنس متفاوت با ویژگی متفاوت است که به اشتباه آنها را یکی میدانند. برای آشنایی بیشتر با این دو نوع کفپوش چوبی به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

پارکت و لمینت چه تفاوت هایی با هم دارند؟

  1. پارکت از جنس طبیعی چوب میباشد، یعنی تنه ی درخت را بریده در ابعاد مشخص برش و صیقل داده شده؛ ولی لمینت یک نوع از الیاف چوب با پروسه ی تولید آسان تر میباشد.
  2. پارکت بدلیل اینکه جنس طبیعی از چوب است نگهداری آن به مراتب از لمینت سخت تر میباشد.
  3. پارکت هر چند سال یکبار باید روغن کاری و ساب زده شود ولی لمینت معاف از کارهای ذکر شده میباشد.
  4. پارکت در مقابل آب و رطوبت بسیار حساس تر از لمینت میباشد.

ویژگی ها مثبت پارکت

  • پارکت بدلیل اینکه طبیعی است حسی کاملا خوشایند را به فضا منتقل میکند.
  • اگر پارکت آسیب ببیند قابل تعمیر و استفاده ی دوباره است.
  • علاوه بر اینکه پارکت یک عایق طبیعی سرما و گرما است یک ویژگی دیگری دارد و آن هم این است که در فصل گرما محیط را خنک و در فصل سرما محیط را گرم نگه میدارد.

نکات منفی پارکت

  • این کفپوش محیط بسیار مناسبی برای رشد موریانه و مورچه میباشد پس باید هرچند وقت یکبار سمپاشی برای از بین بردن آنها انجام دهید.
  • بدلیل اینکه از چوب طبیعی ساخته میشود هزینه ی بسیار بالایی دارد.
  • برای نصب پارکت باید از چسب مخصوص به آن استفاده کنید و در نتیجه به جنس زیرین کف آسیب میرساند و همچنین هر چند وقت یکبار باید آن را ترمیم نمایید.

جمع بندی

اگر خواهان استفاده از پارکت در دکوراسیون داخلی هستید باید در نگهداری آن کوشا باشید؛ از ریختن آب بر روی آن جدا خوداری بفرمایید و تمام تلاشتان را در جهت خشک نگه داشتن آن بکارگیرید. هر چند سال یکبار روغن کاری و ساب را انجام دهید. هر ساله سمپاشی را برای از بین بردن موریانه و مورچه انجام دهید.

برای آگاهی از مزایا و معایب کفپوش لمینت به این مقاله مراجعه نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/143

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/102

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : کفپوش , انواع کفپوش , کفپوش چوبی , کفپوش لمینت , کفپوش پارکت , کفپوش پارکت و لمینت , پارکت , لمینت , پارکت و لمینت , پارکت و لمینت آرتا , قیمت پارکت و لمینت , قیمت پارکت و لمینت آرتا, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 167 تاريخ : سه شنبه 13 آذر 1397 ساعت: 14:52

سقف کاذب اتاق انتظار

اتاق انتظار؛ به اتاقی اطلاق میشود که افراد باید زمانی در آن سپری نمایند. این اتاق میتواند به عنوان لابی در ساختمان و هتل ؛ و یا مکانی برای انتظار بیماران و یا ارباب رجوعان و در نهایت هدایت شدن به اتاق مورد نظر معنی شود. پس این مکان باید از زیبایی های بصری لبریز باشد تا مانع خستگی افراد در آن محیط در طول مدت زمانی که در انتظار هستند شود.

  • یکی از ارکان اصلی در این اتاق سقف کاذب است که در ادامه تمامی نکات مربوط به آن را با شما درمیان میگذاریم.

سقف کاذب لابی ساختمان و هتل

برای این محیط ها ، سقف کاذب کناف بسیار پرطرفدار است؛ زیرا علاوه بر زیبایی چهره ای رسمی و کلاسیک خود را حفظ کرده و شیکی اتاق را میتواند در عین حال به نمایش بگذارد.

سقف کاذب طلقی

طلق های60*60 نیز میتواند زیبایی اتاق انتظار را چندین برابر نماید؛ این سقف کاذب در دو مدل میتواند زیبایی منطقه ی شما را تحت تاثیر قرار دهد. این مدل ها شامل:

  1. سقف کاذب پلکسی دوغی
  2. سقف کاذب آسمان مجازی
  3. سقف کاذب پتینه

سقف کاذب چوبی

این مدل سقف کاذب چهره ای مدرن به اتاق انتظار شما میبخشد که میتواند درعین سادگی، حجم را نیز به اتاق اضافه و افراد را برای مدتی سرگرم خود نماید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/149

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 175 تاريخ : سه شنبه 13 آذر 1397 ساعت: 14:50

رنگ بندی و طرح های دیوارپوش سه بعدی

دیوارپوش سه بعدی یکی از دیوارپوش های طرح خاص و یونیک برای دکوراسیون داخلی به حساب می آید. همانطور که مستحضر هستید نقطه ی کانونی یکی از مهمترین و اساسی ترین رکن دکوراسیون داخلی میباشد که برای ایجاد آن باید از یک رنگ و یا طرح خاص در دکوراسیون داخلی استفاده کرد تا در بدو ورود به آن مکان چشم ها بطور ناخوداگاه به سمت آن کشیده شود. پس این دیوارپوش میتواند یک ایده ی عالی برای ایجاد نقطه ی کانونی در هز دکوراسیون داخلی محسوب شود. در ادامه میتوانید طرح های دیوارپوش سه بعدی شرکت آذران به همراه کالیته رنگ آن؛ نظاره گر شوید.

خصوصیات کلی دیوارپوش سه بعدی

  1. ابعاد این دیوارپوش به صورت تایل های 40*40 و 50*50 میباشد.
  2. جنس این دیوارپوش عمدتا از جنس چرم میباشد.
  3. این دیوارپوش بسیار نرم بوده و میتوان از آن در مهدکودک و با اتاق کودک نیز به جهت حفاظت بیشتر استفاده کرد.

نکاتی در مورد نحوه ی استفاده از دیوارپوش سه بعدی در دکوراسیون داخلی

  • برای استفاده از این دیوارپوش به هیچ وجه نباید تمامی دیوارها را با آن پوشش داد.
  • باید از یک دیوار ؛ و آن هم نقطه ای که میخواهید بیشتر در چشم باشد استفاده نمایید.
  • برای انتخاب رنگ؛ باید از رنگ مکمل و متضاد دکوراسیون داخلی تان استفاده کنید.

کالیته رنگ بندی و طرح های دیوارپوش سه بعدی

در ادامه شما میتوانید کالیته رنگ دیوارپوش را به همراه طرح های آن مشاهده و طرح و رنگ متناسب با دکوراسیون داخلی تان را انتخاب و جهت سفارش و اطلاع از قیمت با شماره ی 71731-021 تماس حاصل نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/160

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , دیوار پوش , انواع دیوارپوش , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش ام دی اف , دکوراسیون داخلی , دیوارپوش چوبی , دیوارپوش پلی استایرن , دیوارپوش تو پر , قیمت دیوار پوش, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 191 تاريخ : سه شنبه 13 آذر 1397 ساعت: 14:48

تنها افرادی که خواهان سقف کاذب متفاوت و منحصر به فرد هستند بخوانند

این پست و مقاله مختص افرادی است که بدنبال یک طرح خاص و منحصر به فرد هستند میباشد. خیلی از افراد تمایل به داشتن یک دکوراسیون داخلی منحصربه فرد هستند و از طرح های روتین و معمولی دوری میگزینند. اگر مشما نیز جزء این افراد هستید دنبال کردن این مقاله را به شما پیشنهاد میکنم .

سقف کاذب آسمان ستاره ای

در دنیای مدرن امروزی خوابیدن در زیر آسمان پر ستاره بسیار دور ذهن است که سقف کاذب کشسان به یاری و کمک زندگی صنعتی آمده و این آرزو را به واقعیت تبدیل کرده است. نمونه هایی از این دست سقف کاذب به خصوص در اتاق خواب را میتوانید در عکسهای فوق مشاهده نمایید.

سقف کشسان لاکی

سقف کشسان لاکی نیازی به توضیح و تمجید ندارد و تنها نمونه عکس های اجرایی خود گویای همه چیز هستند. سقف کشسان لاکی دارای خصوصیاتی از جمله:

  1. براق با رنگ های متنوع
  2. یکدست
  3. نورسازی و ترکیب با متریال های دیگر

سقف کاذب سه بعدی

سقف کاذب کشسان فقط به معنی داشتن سقفی با طرح آسمان و گل و یا ساده نیست بلکه میتوانید با انتخاب طرح های سه بعدی به فضای خود حجم دهید و منحصر به فرد بودن این سقف کاذب را کاملا لمس نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/296

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 186 تاريخ : سه شنبه 13 آذر 1397 ساعت: 14:46

طراحی و اجرای دیوارپوش اداری

دکوراسیون داخلی محیط اداری همانند دیگر محیط ها دارای چندین سبک مشخص هستند، و هر فردی بسته به سلایق شخصی اش میتواند یک سبک را انتخاب و برای محیط کار خود اجرا نماید. مهم نیست که چه سبکی را انتخاب میکنید در هر حالت دیوارپوش یکی از ملزومات آن محسوب میشود.

  • در ادامه با چندین نمونه از دیوارپوش هایی که در مناطق اداری بیشتر استفاده میشود آشنا خواهید شد.

دیوارپوش MDF

دیوارپوش ام دی اف یکی از پرکاربرد ترین نوع دیوارپوش در دکوراسیون داخلی اداری میباشد. این دیوارپوش چوبی بدلیل رنگ گرمش چهره ای کلاسیک و رسمی به دکوراسیون داخلی شما میبخشد همیشه یکی از انتخاب های افراد برای محیط اداری شان محسوب میشود.

دیوارپوش چرمی

این نوع دیوارپوش نیز همانند دیوارپوش چوبی ، چهره ای رسمی برای محیط ایجاد میکند با این تفاوت که تیپ کاریتان بسیار کلاسیک و بالاتر از چوبی خواهد بود. پس اگر میخواهید تا ارباب رجوع را تحت تاثیر زیبایی و شیکی محیط کارتان قرار دهید بی شک دیوارپوش چرمی باید یکی از الویت های شما باشد.

دیوارپوش PVC

دیوارپوش پی وی سی بدلیل هزینه ی بسیار پایین و طول عمر بالا؛ یکی از بهترین انتخاب ها برای محیط اداری میباشد. این دیوارپوش در عین حال که ارزان است؛ روکش های بسیار متنوع و مختلفی را نیز دارد مانند:

  1. روکش طرح چوب
  2. روکش چرمی
  3. روکش کاغذدیواری
  4. بدون روکش و سفید ساده و سفید براق
  5. چاپی

دیوارپوش تاپشیت

دیوارپوش تاپشیت که بیشتر با عنوان دیوارپوش طرح سنگ شناخته شده است ، میتواند تمامی نیازهای افراد را در زمینه ی زیباتر کردن دکوراسیون داخلی اداری تامین نماید. این دیوارپوش ها بدلیل اینکه ابعاد بزرگتری به نسبت سایر دیوارپوشها دارد و درزی پس از نصب از خود جای نمیگذارد طبیعتا چهره ای جذاب تر به محیط شما میبخشد.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/313

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , دیوار پوش , انواع دیوارپوش , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش ام دی اف , دکوراسیون داخلی , دیوارپوش چوبی , دیوارپوش پلی استایرن , دیوارپوش تو پر , قیمت دیوار پوش, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 190 تاريخ : سه شنبه 13 آذر 1397 ساعت: 14:45

سقف کاذب اداری - طراحی و اجرا

 

همیشه وقتی صحبت از سقف کاذب مناطق اداری میشود یک تصویری از تایل های 60*60 آلمینیومی و یا گچی در ذهن نقش میبندد که هیچگونه طرح و رنگ و حتی زیبایی ندارد. این نوع سقف کاذب نه تنها برای ارباب رجوع هیچ جاذبه ای ندارد بلکه بر روی راندمان کاریه کارمندان نیز تاثیر منفی میگذارد. بهتر است تا روند کارتان را تغییر دهید و به فکر سقف کاذب زیبا برای محیط اداری تان باشید.

بهترین سقف کاذب اداری

 

برای سقف کاذب اداری یکسری قوانین وجود دارد که باید حتما هنگام طراحی و اجرا به آن توجه نمود. این قوانین عبارتند از:

  1. از طرح های خیلی شلوغ و یا عجیب استفاده نکنید
  2. از رنگهای خیلی جیغ برای سقف کاذب اداری استفاده نکنید
  3. سعی کنید تا آنجا که میشود از ترکیب رنگ لوگوی شرکتتان برای سقف کاذب نیز استفاده نمایید.

باید های سقف کاذب اداری

 

سقف کاذب اداری حتما باید دارای یکسری آیتم هایی باشد که شامل:

  • نورپردازی کافی و مناسب
  • همخوانی با کارکرد شرکت و اتاق مورد استفاده
  • عدم استفاده از طرح های کسل کننده و معمولی

جهت گرفتن ایده برای طراحی سقف کاذب اداری میتوانید به عکسهای زیر مراجعه نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 185 تاريخ : سه شنبه 13 آذر 1397 ساعت: 14:42

دیوارپوش ایده آل برای سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی از جمله مکانهایی است که افراد نمیخواهند هزینه ی زیادی بابت بازسازی و یا تزئین آن بپردازند، پس بالطبع این مکان ها چهره ای کاملا معمولی دارند و توجه زیادی برای این قسمت از خانه قائل نیستند ؛ ولی با کمی تحقیق در مورد متریال های اقتصادی میتوانید گزینه ای بسیار مناسب در عین زیبایی برای سرویس بهداشتی تان انتخاب نمایید. یکی از آنها دیوارپوش میباشد. همراه ما باشید تا با یکی از این متریال های زیبا و ارزان قیمت آشنا شوید...

متریالی ارزان و زیبا برای دیوارپوش سرویس بهداشتی

  1. یکی از شیک ترین و حتی میتوان گفت بهترین دیوارپوش برای سرویس بهداشتی سنگ های طبیعی است که بدلیل گرانی این مدل سنگ ها استفاده از آن در سرویس بهداشتی روتین نیست؛ ولی امروزه پی وی سی به کمک ما آمده و توانسته این مدل سنگ ها را با قیمتی بسیار پایین تر عرضه نماید.
  2. دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ از جمله متریال های ایده آل برای سرویس بهداشتی و حمام محسوب میشود که میتوان با هزینه ای بسیار پایین تر از تصور شما محیطی به زیبایی یک هتل لوکس ایجاد نماید.

نصب دیوارپوش سرویس بهداشتی

نصب این مدل دیوارپوش سنگ مصنوعی بسیار آسان و راحت و در عین حال تمیز میباشد که میتواند یکی از نقاط قوت این دیوارپوش به حساب آید. نمونه هایی از این دست دیوارپوش در سرویس بهداشتی و حمام را میتوانید در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/313

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , انواع دیوار پوش , قیمت دیوار پوش , , دیوارپوش آذران پلاستیک , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش pvc, , دیوارپوش یک تکه , دیوارپوش بدون درز , دیوارپوش طرح سنگ , دیوارپوش طرح مرمر , دیوارپوش طرح سنگ پی وی سی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 196 تاريخ : سه شنبه 13 آذر 1397 ساعت: 14:40

طراحی سقف کاذب فرا مدرن

داشتن یک سقف کاذب فرا مدرن و عجیب شاید از آرزوهای شما برای دکوراسیون داخلی تان باشد. این مدل سقف کاذب بالخص برای مکان هایی مانند رستوران و کافی شاپ و ویلا بسیار مناسب است. این نوع سقف کاذب شاید همیشه از دید شما بسیار پرهزینه باشد اما با یک طراح خبره میتوانید با کمترین هزینه این سقف کاذب را برای خود اجرا نمایید. ما در اینجا میخواهیم چند ترفند ساده و ارزان برای داشتن سقف کاذب فرامدرن را افشا نماییم. برای دانستن این رموز به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

نکاتی برای طراحی سقف کاذب فرامدرن

یک طراح حرفه ای همیشه باید با کمترین هزینه زیباترین طرح ها را اجرا نماید؛ این یکی از بارز ترین شاخص های یک معمار و طراح حرفه ای با یک طراح آماتور میباشد. اینکه با هزینه های گزاف صاحب یک دکوراسیون داخلی خاص باشید هنر نیست ؛ هنر یعنی این مدل ها را با هزینه های بسیار پایین اجرا نمایید. اگر میخواهید مانند یک معمار و طراح حرفه ای عمل نمایید باید همیشه به چند نکته توجه نمایید، این نکات شامل:

  1. انتخاب رنگ : ترکیب و انتخاب رنگ مناسب کاری است که یک طراح همیشه با وسواس به آن دست میزند.
  2. نورپردازی: نور تنها عاملی است که میتواند یک مکان را به طرز غیرقابل باوری تغییر دهد ، طراحان حرفه ای همیشه نورپردازی یکی از ارکان های اصلی کارشان میباشد.
  3. خطوط : خطوط برای یک طراحی بسیار حائز اهمیت میباشد. باید با توجه به نوع طراحی از انواع خطوط جهت طراحی خود استفاده نمایید.
  4. ترکیب متریال : همیشه یک طراح حرفه ای از یک متریال برای محیط استفاده نمیکند بلکه با ترکیب هوشمندانه چند متریال صحنه هایی خاص را خلق میکنند.
  • تمامی نکاتی که در بالا ذکر شد شامل حال طراحی سقف کاذب نیز میشود . اگر تمامی نکاتی که ارائه شد را بتوانید هنگام طراحی به خاطر بسپارید و به آن عمل نمایید میتوانید جزء طراحان حرفه ای دکوراسیون داخلی محسوب میشوید.

نمونه عکسهایی از طراحی سقف کاذب فرا مدرن

ما در اینجا میخواهیم به شما نشان دهیم که اگر این نکات را هنگام طراحی سقف کاذب توجه نمایید چه طرح های نابی را میتوانید ارائه نمایید. نمونه هایی از این دست طراحی جهت ایده گرفتن در پایین این مطلب در اختیارتان گذاشته ایم.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 172 تاريخ : سه شنبه 13 آذر 1397 ساعت: 14:37

دیوارپوش سه بعدی برای دکوراسیون داخلی مسکونی و اداری

دکوراسیون داخلی در حال حاضر، با تحولات بسیار زیادی نسبت به دهه گذشته روبرو گشته است. یکی از این تحولات، وجود متریال های گوناگون با طرح و رنگ های مختلف و متفاوت میباشد که هم جنبه ی مثبت دارد و حتی میشود گفت جنبه ی منفی؛ جنبه ی مثبت از آن نظر که شما با طیف وسیعی از طرح و رنگ سرو کار دارید امکانی که در دهه های گذشته از آن محروم بوده اند، و جنبه ی منفی آن را میتوان سردرگمی در انتخاب مناسب باشد. یکی از این متریال های جدید دکوراسیون داخلی، دیوارپوش سه بعدی است که در ادامه به تفصیل در مورد آن صحبت خواهیم کرد...

ویژگی های دیوارپوش سه بعدی

  1. یکی از ویژگی های بارز دیوارپوش سه بعدی طرح خاص و منحصر به فرد آن است که باعث ترغیب افراد در جهت انتخاب آن میشود.
  2. میتوان این دیوارپوش را در دکوراسیون داخلی مدرن و کلاسیک بدون محدودیت استفاده نمود.
  3. متریال های مورد استفاده در این دیوارپوش نیز همانند طرح هایش خاص و منحصربه فرد است. (یکی از پرطرفدارترین آنها جنس چرمی آن میباشد)
  4. و در آخر همانند دیگر دیوارپوش ها از نصب آسان و سریع نیز برخوردار میباشد.

استفاده از دیوارپوش سه بعدی در پروژه های مسکونی و اداری

از دیوارپوش سه بعدی میتوان در تمامی پروژه ها با کاربری های متفاوت بهره مند شد، مهم نیست که پروژه ی شما مسکونی است یا اداری ، دیوارپوش سه بعدی بی تردید یکی از بهترین انتخاب های شما برای زیبا سازی این منطقه خواهد بود. مکان هایی که معمولا از این دیوارپوش استفاده میکنند عبارتند از:

مسکونی:

  • دیوار TV
  • یکی از دیوارهای منطقه ی ناهار خوری
  • کنار شومینه

اداری:

  • اتاق کنفرانس و جلسات
  • اتاق انتظار ارباب رجوع

نمونه هایی از دیوارپوش سه بعدی در دکوراسیون مسکونی و اداری

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/160

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , دیوار پوش , انواع دیوارپوش , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش ام دی اف , دکوراسیون داخلی , دیوارپوش چوبی , دیوارپوش پلی استایرن , دیوارپوش تو پر , قیمت دیوار پوش, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 180 تاريخ : سه شنبه 13 آذر 1397 ساعت: 14:35